مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

نمایشگاه هنرپیشه سریال نرگس در پاریس!

بازیگر ایرانی که دو سال قبل به خاطر پخش CD مستهجن منتصب به او خبرساز شده بود نمایشگاه عکسی در پاریس برگزار کرده است.

 

این بازیگر که به خاطر پخش یک CD  غیراخلاقی از حرفه بازیگری فاصله گرفته بود‏، گذشته از کار عکاسی، ساختن فیلم را نیز در فرانسه آغاز کرده است‏.‏

HTML clipboard

وی نزدیک به یک سال است ایران را ترک کرده و قصد دارند در فرانسه، فعالیت هنری خود را دنبال کنند. 

وی می‌گوید‏:‏ اصولا فیلم را کامل‌تر از عکاسی می‌دانم و شاید هم برای همین کارگردانی را دوست دارم، زیرا فکر می‌کنم، می‌توانم از کلیه اتفاقاتی که در دنیای اطرافم می‌افتد، استفاده کنم و آنها را درخدمت بیان کردن فیلم خود بگیرم‏.‏

وی درباره هدف از مهاجرت به پاریس می‌گوید‏:‏ پاریس، شهری که درآن زندگی می‌کنم، شهری است که درزمینه هنری، اتفاقات زیادی در آن می‌افتد و فکر می‌کنم از وقتی که به اینجا آمده‌ام، انرژی چند برابری برای کارکردن به دست آورده‌ام‏.‏

گفتنی است این بازیگر در سریال‌های پر بیننده‌ای چون کمکم کن، غریبانه و نرگس ایفای نقش کرده بود که به خاطر توزیع غیر اخلاقی یک فیلم مستهجن تا مدت‌ها برسر زبانها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد