مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

اس ام اس های خنده دار جدید

یکی داشته دستای خرشو با اره میبریده، بهش میگن چیکار میکنی بدبختو؟ میگه به شما چه مال خودمه میخوام کانگوروش کنم

حیف نون یه لوبیا میگیره دستش میگه: یاد تو در دل من طوفان به پا میکنه!!!

 

تابلو هلال احمر رو به حیف نون نشون میدن میگه معنی این چیه؟ میگه به ماه مبارک رمضان نزدیک میشوی!

 

حیف نون به دوستش میگه بیا نون و پنیر و انگور بخوریم، دوستش میگه من اسهال دارم، حیف نون میگه ولش کن اونو بعدا میخوریم!!!

 

دوست دارم شمع باشم در دل شب ها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی، من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟!

توماس ادیسون در بیانیه ای یادآوری کرد: من فقط برق را اختراع کرده ام، جان ...ن واسه قبضش به من فحش ندین

 

جهت ترویج فرهنگ اشتغال زایی، هم اکنون شما به سرکار رفته اید

 

خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه؛ والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم!!!

 

یک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود، خبری را اعلام کرد که نخواست پخش شود!

 

حیف نون از دوستش میپرسه: توک چشم کجاست؟ دوستش میگه چشم که توک نداره، میگه: پس چرا خواننده میگه توکه چشمات خیلی قشنگه!؟!؟

 

مردی در سالن بدن سازی از مربی خود پرسید: با کدام دستگاه کار کنم؟ میخواهم آن دختر زیبا را تحت تاثیر قرار بدم، مربی گفت: از دستگاه خودپرداز بیرون سالن استفاده کن

 

طرف میره یخ بخره، پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری؟

 

یکی کارخونه ی سوسیس کالباس میزنه، رو بسته بندی محصولاتش مینویسه: تهیه شده از گاو تازه

 

بچه به باباش میگه چطور هواپیمای به این بزرگی رو میدزدند؟ باباش میگه میزارن بره بالا وقتی کوچیک شد میدزدنش!

 

گر پیامک من ندادم سوی تو

میکشم خجالت کنون از روی تو

من جهاد اقتصادی میکنم

واقعا کار عبادی میکنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد