مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

تعرض به زنان توسط چهار پرایدسوار

تعرض به زنان توسط چهار پرایدسوار

متهمان من را به عنوان مسافر سوار یک پراید کردند و قصد تجاوز داشتند که من مقاومت کردم. یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به گردنم زد و بعد که بی‌حال شدم هر چهار نفر مرا مورد آزار قرار دادند.
شرق: دیوان عالی‌کشور، حکم اعدام چهار مرد را که به تعرض به پنج زن و قتل یکی از آنها متهم شده‌اند، نقض کرد.

پلیس آخرین روزهای سال 88 در جریان وجود چنین باندی قرار گرفت. در آن روز زنی زخمی و نیمه‌عریان توسط یک راننده آژانس به یکی از کلانتری‌های منطقه پاکدشت برده شد.

این زن که به شدت بدحال بود در همان وضعیت به ماموران گفت: راننده آژانس مرد خوبی است و به او کمک کرده و کسانی که او را زخمی کرده و مورد آزار قرار داده‌اند افراد دیگری هستند.

زن جوان مشخصات چهارمردی را که با یک پراید او را ربوده و مورد آزار قرار داده‌بود به پلیس داد و گفت: «متهمان من را به عنوان مسافر سوار یک پراید کردند و قصد تجاوز داشتند که من مقاومت کردم. یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به گردنم زد و بعد که بی‌حال شدم هر چهار نفر مرا مورد آزار قرار دادند. در راه، سه نفر پیاده شدند و راننده پراید که قرار بود من را به بیمارستان برساند در بیابان روی چادر ماشین من را مورد آزار قرار داد و بعد همان‌جا رهایم کرد. کشان‌کشان خودم را کنار جاده رساندم و راننده آژانسی که داشت از آنجا رد می‌شد به من کمک کرد و من را به کلانتری رساند.»

این زن پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت خونریزی و جراحات وارده جانش را از دست داد. پلیس با توجه به مشخصاتی که از طریق مقتول به دست آورده ‌بود، تحقیقات خود را آغاز کرد و موفق شد متهمان را یکی پس از دیگری شناسایی کند.

متهمان که اکبر، سیاوش، محمود و علی نام دارند بعد از بازداشت، اعتراف کردند پنج زن را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند. اکبر، متهم ردیف اول این پرونده در جریان باز‌جویی‌ها گفت: من و دوستانم مدتی بود که زنان را به عنوان مسافر سوار ماشین می‌کردیم و در راه اموال آنها را می‌دزدیدیم و آنان را مورد آزار قرار می‌دادیم. در آخرین مورد، زنی را سوار ماشین کردیم و وقتی خواستیم او را مورد آزار قرار دهیم مقاومت کرد. او فریاد می‌زد و سعی داشت توجه رانندگان عبوری را جلب کند. سیاوش راننده بود. او به من گفت این زن را ساکت کن وگرنه کار دست‌مان می‌دهد.

من هم از جیبم چاقو در‌آوردم و یک ضربه به گردنش زدم. مقصودم این نبود که بکشمش. متهم ادامه‌ داد: ما زن جوان را مورد آزار قرار دادیم. او مقاومت نکرد چون زخمی شده‌بود. من به سیاوش گفتم بهتر است به سمت یک بیمارستان برویم چون ممکن است این زن بمیرد و یک قتل هم گردن‌مان بیفتد. سیاوش گفت: شما پیاده شوید من خودم او را می‌برم. ما پیاده شدیم و بعد از آن از سرنوشت زن جوان خبری نداشتیم.

وقتی سیاوش مورد بازجویی قرار گرفت، اعتراف کرد، بعد از پیاده کردن دوستانش زن جوان را یک‌بار مورد آزار قرار داده‌است. او گفت: چادر ماشین را در بیابان پهن کردم و زن جوان را مورد آزار قرار دادم. او زخمی بود و نمی‌توانست مقاومت کند. بعد هم همانجا رهایش کردم، فکر نمی‌کردم بتواند زنده بماند و از پلیس کمک بگیرد. ماموران پلیس حین بازجویی‌ از متهمان، چهار زن دیگری را که از سوی این باند مورد آزار قرار گرفته‌ بودند، شناسایی کردند و با تکمیل تحقیقات پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهمان سال گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست نورالله عزیزمحمدی تحت محاکمه قرار گرفتند و هر چهار نفر به رابطه با پنج زن اعتراف کردند البته مدعی شدند این زنان در برابر آنها مقاومت نکردند. اکبر همچنین قتل آخرین طعمه‌اش را نیز گردن گرفت. این ادعاها در حالی مطرح شد که شاکیان مدعی بودند تا جایی که توانستند، مقاومت کردند. در نهایت هیات قضات وارد شور شدند و هر یک از متهمان را به جرم تجاوز به عنف و آدم‌ربایی به 10‌سال حبس و یک‌بار اعدام محکوم کردند و اکبر نیز به دلیل قتل زن جوان علاوه بر اعدام به یک‌بار قصاص محکوم شد.

رای صادره از سوی متهمان مورد اعتراض قرار گرفت در این میان خانواده متهمان تلاش زیادی برای جلب رضایت شاکیان انجام دادند و موفق شدند رضایت همه آنها را بگیرند. با توجه به این رضایت‌ها هیات قضات شعبه 32 دیوان عالی کشور پرونده را مورد بررسی قرار دادند و رای صادره را به خاطر دو ایراد نقض کردند.

در نظریه دیوان‌عالی آمده ‌است اولا نوع آزار جنسی پنج زن باید یک‌بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد و دوم اینکه درباره دسترس بودن همسران این متهمان در زمان وقوع جرایم نیز باید تحقیق شود. به این ترتیب پرونده دیروز برای برطرف شدن نواقص به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگشت و هیات قضات موظف شدند نظر دیوان‌عالی کشور را مورد بررسی قرار دهند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ایران سایت بوک دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.ir-sitebook.com/banner-exchange

یک سیستم تبادل بنر به تازگی راه اندازی شده است که توسط این سیستم می توانید بازدید خود را افزایش دهید.کار با این سیستم بسیار ساده است و به ازای هر 100 بار نمایش بنر اعضای سیستم در سایت شما , 500 بار بنر شما در سایت های دیگر اعضای سیستم به نمایش در خواهد آمد که این خودش باعث افزایش بازدید شما می شود می توانید امتحان کنید.
http://www.ir-sitebook.com/banner-exchange
منتظر شما هستیم موفق باشید.

jdir یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://jdir.ir

با سیستم جدید تبادل بنر جامعه دانشجویان ایران آمار وب خود را 1000 برابر کنید!!!
در سیستم فوق به ازای نمایش ۱ بنر در سایت شما ۱۰ بار بنر شما در سایت های عضو نمایش داده میشود.

در بیشتر سیستم های تبادل بنر به ازای هر کلیکی که از سایت شما ارسال شود یک بار بنر شما را نمایش میدهید ولی سیستم تبادل بنر جامعه دانشجویان ایران به ازای هر بار نمایش بنر در سایت خود 10 بار بنر شما را در سایت های عضو سیستم نمایش میدهد
.
فرصت را از دست ندهید!!!
برای عضویت و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
jdir.ir

رضا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

این نامردارو باید روزی یه تیکه از بدنشون جدا کرد

جادوگر یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://ُSh-Wizard.blogfa.Com

سلام وبلاگ بسیار خوبی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید و
تبادل لینک داشته باشیم!
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد