مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

گرانترین ژاکت ایران در فرودگاه توقیف شد! (+عکس)


«۱۰میلیون تومان»این قیمتی است که کارشناسان گمرگ فرودگاه برای یک ژاکت عجیب تعیین کرده‌اند!
ادامه مطلب ...

پیمان برادری تام کروز و دیوید و ویکتوریا بکهام!

تام کروز در مراسمی عجیب، با دیوید و ویکتوریا بکهام پیمان برادری بست. این مراسم که در شرایطی کاملا غیرعادی برقرار شد، تام کروز دوستی‌اش را خانواده بکام تثبیت کرد. این جشن، نوعی مهمانی شکرگزاری بود و به پاس همه سال‌های دوستی بین این دو ستاره سینما و ورزش برگزار شده بود. در این مراسم، فرزندان تام کروز و کتی هولمز هم حضور داشتند.

دیوید و ویکتوریا بکهام، اوایل این هفته در مراسم افتتاحیه فیلم " همه پسران من " با بازی کتی هولمز حضور داشته و بعد از پایان نمایش او را ایستاده تشویق کردند که باعث به وجد آمدن حضار شد.

کلاه برداری‌ با استفاده از Missed Calls: به ناشناس‌ها پاسخ ندهید


شیوه این کلاهبرداری‌های جدید به این ترتیب است که طعمه‌ها اسیر شماره‌هایی می‌شوند که به قصد فریب دادن آنها گرفته شده و سپس قطع می‌شوند. کنجکاوی افراد برای پی بردن به اینکه Missed Call مربوط به چه کسی است، باعث می‌شود تا کلاه برداری از آنان ممکن شود.
ادامه مطلب ...

الماس 300 ساله رکورد فروش حراجی کریستی را شکست!


این الماس 36/35 قیراطی آبی رنگ که متعلق به یک‌ خانواده سلطنتی آلمانی است پس از 80 سال برای نخستین بار و با قیمت پایه 9 میلیون پوند در معرض فروش قرار خواهد گرفت.
ادامه مطلب ...

شاهرخ خان: اسلام دین صلح و آرامش است


«شاهرخ خان»، بازیگر بالیوود گفت: اسلام دین صلح و آرامش است و شما نمی‌توانید در قرآن کلامی را بیابید که دیگران را به خشونت دعوت کرده باشد.

ادامه مطلب ...

نگهداری جسد مادر به مدت سه سال در رختخواب!!


زنی که به علت علاقه زیاد به مادرش، جسد وی را به مدت سه سال در آپارتمان محل سکونتشان نگهداشته بود، توسط پلیس دستگیر شد.
ادامه مطلب ...

اطلاعات بسیار جالب و خواندنی از منزل بیل گیتس(+عکس)


این منزل در مدینا/واشنگتن/ Medina-Washington مشرف به دریاچه واشنگتن واقع شده و مساحت زمین آن بالغ بر 5.12 acre می‌باشد. بیل گیتس زمین این خانه را در سال 1988 به مبلغ 2 میلیون دلار خرید و ساخت خانه‌اش حدود هفت سال به درازا انجامید و در سال 1995 بپایان رسید.
ادامه مطلب ...