مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

روزی که پسرم شبنم قلی‌خانی را پسندید

روزی که پسرم شبنم قلی‌خانی را پسندید

پسر 10ساله‌ام گفت: «به نظر من شبنم قلی‌خانی خوشگل‌ترین بازیگر ایرانه». من و همسرم جاخوردیم و زیر چشمی و با تعجب به هم نگاه کردیم. چند لحظه سکوت حاکم شد. همسرم بحث دیگری پیش کشید و خواست موضوع را عوض کند. چیزی شبیه عکس‌العمل ماشین لباس‌شویی‌ای خاله نرگس در پاسخ به جمله معصومانه فرنود!

لیلی محسنی در مطلبی طولانی در الف نوشت: چند شب پیش سر سفره افطار با خانواده نشسته بودیم و طبق معمول تلویزیون روشن بود. در صحنه‌ای از سریال پنج کیلومتر تا بهشت، کلوزآپ صورت میک‌آپ شده شبنم قلی‌خانی (که نقش دختری مومنه و محجبه را بازی می‌کند) نشان داده شد که با لبخندی از پس لبان رژ‌لب‌کشیده شده، قربان صدقه پدرش (داریوش فرهنگ) می‌رفت...

چند لحظه بعد از پخش این صحنه، پسر 10ساله‌ام گفت: «به نظر من شبنم قلی‌خانی خوشگل‌ترین بازیگر ایرانه». من و همسرم جاخوردیم و زیر چشمی و با تعجب به هم نگاه کردیم. چند لحظه سکوت حاکم شد. همسرم بحث دیگری پیش کشید و خواست موضوع را عوض کند. چیزی شبیه عکس‌العمل ماشین لباس‌شویی‌ای خاله نرگس در پاسخ به جمله معصومانه فرنود!

برای اینکه پسرم به موضوع حساس نشود، کمی صبر کردم و بعد از چند دقیقه از پسرم پرسیدم تو از کجا فهمیدی این بازیگره اینقدر خوشگله؟

پاسخ‌اش غافلگیر کننده بود: «توی مجله‌ای که توی سلمونی بود خوندم. عکس‌هاش را هم انداخته بود. الان هم که .... خودتون دیدین»

در حالی که سفره را جمع می‌کردم به جملات پسرم فکر می‌کردم. اگر او 7-8 سال بیشتر سن داشت، بجای اینکه نظرش درباره صورت شبنم قلی‌خانی را صادقانه به پدر و مادرش بگوید، چه کارهای دیگری می‌کرد...؟...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد