مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

جک و SMS سری (۴)

آن زمان که لب وزبانت لغتی نمی‌یابند تا حرف دل را باز گویند، تا لحظه‌ها را توصیف کنند؛ چشم زیباترین، پاکترین، صادقانه‌ترین و بهترین نگاهش را به تو هدیه میدهد
===========================

روی هر شانه‌ای وقت وداع سری گریست
سر من وقت وداع روی دیوار گریست

===========================
تو آنقدر شادی به من می‌بخشی که به گریه در می‌آیم و آنقدر رنجم می‌دهی که به خنده می‌افتم...
=========================== 
بگذار خیال کنم ''دوستم داری '' و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره‌ها باشم
===========================
وقتی نیستی نگاهم دست خالی به چشمم باز می‌گردد
===========================
افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد
===========================

برای زیستن دو قلب لازم است
قلبی که دوست بدارد و قلبی که دوستش بدارند
قلبی که هدیه کند و قلبی که بپذیرد
قلبی که بگوید و قلبی که جواب بگوید
قلبی برای من و قلبی برای انسانی که من میخواهم

نظرات 1 + ارسال نظر
صولت چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://dobeyti1.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مجله خوبی بود اما افسوس که من عضو دو سه تا از این مجله ها هستم الان 6400 تا ایمیل نخونده دارم .
به هر صورت لینکتون کردم خوشحال میشم وب منو به اسمه - دوبیتی (عشق و عرفان ) لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد