مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

نخستین واکنش رویانیان به خبر بازداشتش

مدیرعامل سابق پرسپولیس به شدت خبر بازداشتش را تکذیب می کند و معتقد است فقط دایی می تواند سرخپوشان را قهرمان کند.


  


محمد رویانیان همه روزهای مدیریتش در باشگاه پرسپولیس را به مصاحبه گذراند و حتی بعد از رفتنش هم بارها پای صحبت‌های او نشستیم.


بیشتر، از خودش دفاع می‌کرد. درست مثل امروز که شایعه بازداشتش ورد زبان‌ها شده و او هر روز باید تکذیبیه بنویسد: «چیزهایی که درباره‌ام شنیده‌اید، دروغ است چون من آزادم و اصلا بازداشت نشده‌ام. من بیشتر از یک ماه است که از فوتبال رفته‌ام و به دلیل مسئولیت تازه‌ام علاقه‌ای به مصاحبه ندارم اما ظاهرا حاشیه‌های فوتبال قرار نیست دست از سر من بردارد.»


وی افزود: «باید به دوستان فوتبالی بگویم که نگران من نباشند چون جایم خوب است و اگر خدا قبول کند، به خدمتگزاری مشغولم.»


رویانیان اگر چه میلی به صحبت درباره پرسپولیس ندارد اما بالاخره به اصرارهای ما تن می‌دهد و می‌گوید: «فقط علی دایی است که می‌‌‌تواند پرسپولیس را تا پایان لیگ در بهترین شرایط نگه دارد و این تیم را قهرمان کند. من امیدوارم این اتفاق بیفتد تا زحمات ما هم به بار بنشیند.»


بانک ورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد