مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

عینک هوشمند گوگل در بازار تهران و تصاویر گرفته شده با آن‌

عینک گوگل با تمام حرف و حدیث‌ها و نقد و بررسی‌های انجام شده بالاخره خوشبختانه یا متاسفانه وارد بازار رسمی ایران هم شد. دریچه آخرین تصاویر این عینک پر سر و صدا را برای شما شکار کرده است. به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عینک گوگل مدت‌هاست تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های سراسر دنیاست، یک عینک جنجال برانگیز که به هرجا با آن نگاه می‌کنید اطلاعات زیادی از آن روی صفحه‌ای که هیچ کس جز شما آن را نمی‌بیند ظاهر می‌شود. منظور شیشه عینک شماست. دقیقا سخت افزار نقشه گوگل روی زمین است.
 

این عینک هوشمند چند وقتی است چراغ خاموش وارد بازار ایران شده و ماحصل گشت و گذارهای ما هم در بازار شد همین عکسی که از پشت ویترین یکی از مغازه‌ها در یک مرکز خرید در پایتخت تهیه شده است. 



با عینک هوشمند گوگل اگر به هوا نگاه کنید؛ هواشناسی آنلاین را خواهید دید؛ اگر به زمین نگاه کنید مکان خود را خواهید فهمید؛ اگر به بناها و اجسام نگاه کنید تمام اطلاعات قبل و حال و بعد آن را خواهید دانست.  عینک گوگل شما را می شناسد 



حال سوال اینجاست آیا مسولین با ورود این تکنولوژی به کشور (که از آن در دنیا به عنوان یک ابزار کاملا حاسوسی نام برده می‌شود)؛ تدابیر لازم برای حفظ اطلاعات و امنیت هم وطنانمان را در استفاده از این ابزار جدید پیش بینی کرده‌اند؟


عینگ گوگل در حال حاضر با قیمت بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان در تهران به فروش می‌رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد