مجله اینترنتی دینو
مجله اینترنتی دینو

مجله اینترنتی دینو

فعالیت 39 سایت همسریابی با مجوز در کشور!

  یک جامعه‌شناس با اشاره به این که آمار دقیقی از تعداد وبلاگ ها و سایت‌های همسریابی در کشور وجود ندارد، گفت: طبق آمار موجود 39 سایت دارای مجوز در کشور در موضوع همسریابی فعال هستند.

HTML clipboard

"سید رضا نقیب السادات" جامعه شناس و دکترای ارتباطات با اشاره به این که آمار دقیقی از تعداد وبلاگ‌ها و سایت‌های همسریابی در کشور وجود ندارد، اظهار داشت: به خاطر وجود وبلاگ‌ها و به ویژه آنهاییکه از خارج از ایران کنترل می‌شوند، آمار دقیقی از تعداد سایت‌ها و وبلاگ‌های همسریابی در دست نیست اما طبق آمار موجود تعداد سایت‌های دارای مجوز که در این زمینه فعال هستند، حدود 39 سایت است.

وی همچنین به وجود سایت‌ها و وبلاگ‌هایی اشاره کرد که موضوع و کارکرد همسریابی ندارند، اما به خاطر عدم نظارت دقیق مسئولان، کاربران از محیط این سایت‌ها برای همسریابی استفاده می‌کنند.

این در حالی است که "حجت الاسلام جعفر اردبیلی" بنیانگذار و مدیر موسسه خانواده امین، که بیش از 9سال سابقه فعالیت در امر همسریابی و ازدواج برای جوانان دارد، این آمار را بر اساس تحقیقات و تجربیات شخصی خود بی پایه دانسته و وجود سایت های همسریابی را تکذیب کرد.
وی که در نشست همسریابی در سازمان ملی جوانان به دکتر نقیب‌السادات پاسخ می‌داد، گفت: ما سایت همسریاب نداریم و تمام مواردی که دکتر نقیب السادات به عنوان سایت همسریابی اشاره کرده‌اند، محیط چت و گفتگو در فضای مجازی بوده است و نه سایت‌های همسریابی.

وی افزود: من بیش از 9 ساعت در روز چت می‌کنم و به خوبی با فضای مجازی آشنا هستم. در محیط مجازی تنها سایت‌های دوستیابی قابل مشاهده هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://click-here.blogfa.com

سلام
من شما رو لینک کردم
شما هم ما رو با اسمه نرم افزار - موبایل لینک کنید

راد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://shiraz1387.blogfa.com

مجله خوبی دارید لینک می کنم ممنون که سر زدید

حمید یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://shahkarblog.blogfa.com/

لینک کردم لینک کن
--(شاهکار بلاگ)--

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد